Friday, November 21, 2014

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام آره تو راست میگی

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام آره تو راست میگی


با دو کیفیت متفاوت و پخش آنلاین در ویکی آهنگ


MortezaPashaeii DraGozasht دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام آره تو راست میگی



متن آهنگ جدید رامین بیباک به نام آره تو راست میگی :


آره ، تو راست میگی که بد شدم

آروم ، میگی که جون به لب شدم

امشب ، بمون اگه بری چیزی درست نمیشه..


ساده ، نمیشه بی خبر بری

عشقم ، بگو نمیشه بگذری

از من

بگو کنارمی همیشه..


تو رو خدا

ببین چه حالیم نگو که میری

دلم می خواد که دستمو بگیری

نرو بدون تو شکنجه میشم


پیشم بمون دیگه چیزی نمیگم آخریشه

کسی واسم شبیه تو نمیشه

بمون الهی من واست بمیرم..


——————————————————————————————————–


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


Ramin Bibak – Are To Rast Migi


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


Ramin Bibak – Are To Rast Migi


The post دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام آره تو راست میگی appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال | ویکی آهنگ.






from دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال | ویکی آهنگ http://ift.tt/1HtOeni

via IFTTTدانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام آره تو راست میگی

No comments:

Post a Comment