Monday, February 8, 2016

دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام دلتنگی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مهدی یغمایی به نام دلتنگی با لینک مستقیم

میکس و مستر : محمد کلهر | تنظیم : سعید ساشا

این آهنگ را میتوانید همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Mehdi-Yaghmaei-Deltangi

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام دلتنگی

———-

تو نیستی و صدای تو هوای خوب این خونه است

صدای پای عطر گل ، صدای عشق دیوونه است

تو از من دور و من دلتنگ ، تو آبادی و من ویرون

همیشه قصه این بوده یکی خندون یکی گریون

همیشه قصه این بوده ، توُ یک لحظه ، توُ یک دیدار

یک زخم از زهر یک لبخند ، تمام عمر فقط یک بار

پس از اون زخم پروردن ، پس از اون عادت و تکرار

ولی نصف یه روح این وَر ، یه نیمه اون وَر دیوار

خودت نیستی صدات مونده ، صدات چشمهامو گریونده

دلم روی زمین مونده ، فقط از تو همین مونده

نفس های عزیز من صدای پای شب بوهاست

صدای باد و بوی نخل هوای شرجی دریاست

سکوت اینجا صدای تو ، هوا اینجا هوای تو

پر از تکرار این حرفم ، دلم تنگِ برای تو

همیشه قصه این بوده یا مرگ غصه یا آدم

تهِ دریاچه های عشق می جوشند چشمه های غم

همیشه عشق یعنی زخم ، همیشه شعر یعنى درد

تو در من جوشش شعری ، صدای اون لباى سرد

خودت نیستی صدات مونده ، صدات چشمامو گریونده
دلم روی زمین مونده ، فقط از تو همین مونده

The post دانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام دلتنگی appeared first on دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی http://ift.tt/1olYecX
via IFTTTدانلود آهنگ مهدی یغمایی به نام دلتنگی

No comments:

Post a Comment