Monday, March 21, 2016

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام عطر خاطره

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی زند وکیلی به نام عطر خاطره با لینک مستقیم

ملودی : علیرضا افکاری | ترانه : حسین غیاثی

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Ali-Zand-Vakili-Atre-Khatereh

متن آهنگ علی زند وکیلی به نام عطر خاطره

♫♫♫

بیا به افسانه ی من به خلوت خانه ی من

بیا ببین چه کرده ای با دل دیووانه ی من

بیا ببین چه کرده ای با دل دیووانه ی من

به قصه ی فرشته ها دوباره بال و پر بده

تو اوج عاشقانه ای به آسمون خبر بده

به شهر بی خبر بگو به کوچه ها که می زنی

تو رو سکوت می کنم مرا که صدا می زنی

با خیال تو رد شدم از شب تنهایی

هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی

ساحلت منم مو به مو موج این دریایی

میرسد به من تا ابد این همه زیبایی

♫♫♫

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام عطر خاطره

♫♫♫

بیا به دیووانگیم به خلوت خانگیم

که تن دهم به شعله ات دوباره پروانگیم

چه عاشقانه می شود کنار تو زندگی

بگو از آرامش من از آخرین خواهش من

بگو تو از زمزمه ی ترانه ی سر خوش من

تو خواب یک منظره ای خیال یک پنجره ای

که می وزد نگاه تو طرف هر خاطره ای

با خیال تو رد شدم از شب تنهایی

هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی

ساحلت منم مو به مو موج این دریایی

میرسد به من تا ابد این همه زیبایی

♫♫♫

The post دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام عطر خاطره appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1LAu2FM
via IFTTTدانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام عطر خاطره

No comments:

Post a Comment