Thursday, July 21, 2016

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام صدام میزنی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علیرضا روزگار به نام صدام میزنی با لینک مستقیم

ملودی و ترانه : علیرضا روزگار | تنظیم : مجتبی شاداب فر | میکس و مستر : نیما گیلانی

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Alireza-Roozegar-Sedam-Mizani

متن آهنگ علیرضا روزگار به نام صدام میزنی

تماشای این لحظه سخته برام

که میبینم از من داری میگذری

می دونم می دونی که با رفتنت

تموم وجود منم میبری تموم وجودم تو هستی که من

به این تلخی دارم نگات می کنم

♫♫♫

یه دنیا گلایه س تو سینه م ولی لب بسته بازم صدات می کنم

تموم وجودم تو بودی که من با دنیا می جنگیدم و از هدف

نمی شد تنم خسته چون با منی

منو تا ابد تو صدا میزنی

همین که کنارت نفس می کشم برام از یه دنیا خوشی بهتره

منو با خودت میبری واقفم که بودن با تو از یه دنیا سره

♫♫♫

تموم وجودم تو بودی که من با دنیا می جنگیدم و از هدف

نمی شد تنم خسته چون با منی

منو تا ابد تو صدا میزنی

همین که کنارت نفس می کشم برام از یه دنیا خوشی بهتره

منو با خودت میبری واقفم که بودن با تو از یه دنیا سره

The post دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام صدام میزنی appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/29P1K9u
via IFTTTدانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام صدام میزنی

No comments:

Post a Comment