Monday, November 14, 2016

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام دل خون

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی محسن چاوشی به نام دل خون با لینک مستقیم

ترانه سرا : حسین صفا | آهنگساز : محسن چاوشی | تنظیم : شهاب اکبری

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

( ویژه اربعین حسینی )

mohsen-chavoshi-del-khoon

متن آهنگ محسن چاوشی به نام دل خون

♫♫♫

وقتی که شب حکم شبیخون داد

صحرا پر از خون کبوتر شد

توی چشام دریای بارونو

توی گلوم بارون خنجر شد

از آب یاد مبهمی دارم

چون تشنه‌ام سیراب می‌میرم

از مردمِ بزدل دلم خونه

از کوفه‌ی دلگیر دلگیرم

ای کاش پیش خواهرم بودم

تا باز مرهم رو پرم می‌ذاشت

دستی بریده، دست مظلومی

گل روی قبر مادرم می‌ذاشت

ای کاش پیش خواهرم بودم

تا باز مرهم رو پرم می‌ذاشت

دستی بریده، دست مظلومی

گل روی قبر مادرم می‌ذاشت

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی بنام دل خون با لینک مستقیم

♫♫♫

ایمان من بی وقفه رنجم داد، آزاده بودم پس جفا دیدم

مکر و دو رنگی؛ ظلم و بد قول آه

از اهل دنیا کِی وفا دیدم

دنیای بی ارزش چه می‌دونه

کی غصه داره، کی دلش خونه

این دردکه غمگین تر از درده

این خونه که قرمزتر از خونه

حس می‌کنم از دور از نزدیک

عطر حرم عطر شهیدا رو

بیزارم از این خیل ابن الوقت

پس می‌زنم ابن الیزیدا رو

ای کاش پیش خواهرم بودم

 تا باز مرهم رو پرم می‌ذاشت

دستی بریده، دست مظلومی

گل روی قبر مادرم می‌ذاشت

ای کاش پیش خواهرم بودم

 تا باز مرهم رو پرم می‌ذاشت

دستی بریده، دست مظلومی

گل روی قبر مادرم می‌ذاشت

The post دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام دل خون appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک http://ift.tt/2fPzhT9
via IFTTTدانلود آهنگ محسن چاوشی به نام دل خون

No comments:

Post a Comment