Friday, December 23, 2016

دانلود آهنگ فاطمه به نام دلم روشنه

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی فاطمه به نام دلم روشنه با لینک مستقیم

ترانه سرا : حمید فریزند | ملودی : رضا شیری | تنظیم ، میکس و مستر : مسعود جهانی

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

( بزودی از رسانه موزیک ایرانی – توضیحات “ادامه مطلب” )

cs-fatemeh-delam-roshaneh

متن آهنگ فاطمه غرار بنام دلم روشنه

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فاطمه غرار بنام دلم روشنه با لینک مستقیم

فاطمه غرار که بیماری دارد، آرزو داشت تا بتواند آهنگی بخواند، این فرشته الهی سرانجام توانست با کمک تعدادی از خوانندگان و تنظیم کنندگان (رضا شیری، مسعود جهانی و…) به آرزوی خودش برسد.

اولین قطعه منتشر شده از فاطمه (همه دردامو میدونه) بسیار موفق بود و توانست نظر همه را به خود جلب کند و بازدید چشم گیری را داشته باشد. حال، جدیدترین قطعه فاطمه بنام دلم روشنه، بزودی منتشر خواهد شد که این آهنگ را میتوانید از سایت و کانال موزیک ایرانی دانلود کنید.

برای دانلود اولین آهنگ فاطمه به نام همه دردامو میدونه کلیک کنید

The post دانلود آهنگ فاطمه به نام دلم روشنه appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک http://ift.tt/2i8Pkxm
via IFTTTدانلود آهنگ فاطمه به نام دلم روشنه

No comments:

Post a Comment