Saturday, October 18, 2014

دانلود آهنگ جدید اردلان طعمه به نام وابستت شدم

دانلود آهنگ جدید اردلان طعمه به نام وابستت شدم


با دو کیفیت متفاوت و پخش آنلاین در ویکی آهنگ


Ardalan Tomeh Vabastat Shodam دانلود آهنگ جدید اردلان طعمه به نام وابستت شدم



متن آهنگ جدید اردلان طعمه به نام وابستت شدم :


این فاز چیه

وقتی میدونی دوست دارم

دیگه ناز چیه

قصه این راز چیه

که میشی بعد باز تو می فهمی

که وجودت همه دنیاست..


کاش بشه

عشق من هم همه دنیاش بشه

دوباره پاک بشه

اشک از رو گونم

دوباره بیاد تو خونم..


وابستت شدم لامصب

شبا بی تو ندارم خواب اصلا”

گذشته آب از سر

رو به روم راه بستس

تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..


وابستت شدم لامصب

شبا بی تو ندارم خواب اصلا”

گذشته آب از سر

رو به روم راه بستس

تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..


شاید نمیتونه حرف قلبمو بخونه

شاید نمیتونه..

شاید که زمونه نمیذاشت باهام بمونه

شاید نمیتونس..


وابستت شدم لامصب

شبا بی تو ندارم خواب اصلا”

گذشته آب از سر

رو به روم راه بستس

تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..

وابستت شدم لامصب

شبا بی تو ندارم خواب اصلا”

گذشته آب از سر

رو به روم راه بستس

تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..

وابستت شدم لامصب

شبا بی تو ندارم خواب اصلا”

گذشته آب از سر

رو به روم راه بستس

تو دیگه منو نمیخوای اصلا”..


——————————————————————————————————–


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


Ardalan Tomeh – Vabastat Shodam


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


Ardalan Tomeh – Vabastat Shodam



The post دانلود آهنگ جدید اردلان طعمه به نام وابستت شدم appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال | ویکی آهنگ.






from دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال | ویکی آهنگ http://ift.tt/1sVytz8

via IFTTTدانلود آهنگ جدید اردلان طعمه به نام وابستت شدم

No comments:

Post a Comment