Wednesday, October 22, 2014

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام آقا جون

دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام آقا جون


با دو کیفیت متفاوت و پخش آنلاین در ویکی آهنگ


Saeed Kermani Agha Joon دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام آقا جون



متن آهنگ جدید سعید کرمانی به نام آقا جون :


چی تو سرت داری که حالمو شیدا میکنی

چی تو اسمت داری که اشکمو پیدا میکنی

چی تو سرت هست که دنیا دارن تماشات میکنن

تا گره باشه تو کاری همه صدات میکنن..


آقا

آقا دوست دارم

یه لحظه از صحنِت

چشم بر نمیدارم

آقا

آقا دوست دارم

تو این دنیا جز تو

کسی رو ندارم


دلم هواتو کرده

هوایی کردی دلمو

دلم هواتو کرده

خدایی کردی دلمو

آقا جون قربون اون

عکس غریبونت بشم

آره من عاقلمو

باید که دیوونت بشم


آقا

آقا دوست دارم

یه لحظه از صحنِت

چشم بر نمیدارم

آقا

آقا دوست دارم

تو این دنیا جز تو

کسی رو ندارم


——————————————————————————————————–


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320


Saeed Kermani – Agha Joon


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128


Saeed Kermani – Agha Joon


The post دانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام آقا جون appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال | ویکی آهنگ.






from دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال | ویکی آهنگ http://ift.tt/1ylY84s

via IFTTTدانلود آهنگ جدید سعید کرمانی به نام آقا جون

No comments:

Post a Comment