Monday, September 12, 2016

دانلود آهنگ علیرضا قربانی به نام بی تابی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علیرضا قربانی به نام بی تابی با لینک مستقیم

آهنگساز و تنظیم : محسن حسینی | شاعر : فاضل نظری

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

alireza-ghorbani-bitabi

متن آهنگ علیرضا قربانی به نام بی تابی

♫♫♫

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

آه بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در اب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آه من شعر شب جدایی

ماه من کی میشود درآیی

ابر بهاران طاقت ندارم از دوری تو تا کی ببارم

با دیده تر یکبار دیگر بر زانوی غم سر می گذارم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی بنام بی تابی با لینک مستقیم

♫♫♫

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

باز می پرستمت از مسئله ی دوری و عشق

و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست

آه من شعر شب جدایی

ماه من کی میشود درآیی

ابر بهاران طاقت ندارم از دوری تو تا کی ببارم

با دیده تر یکبار دیگر بر زانوی غم سر می گذارم

The post دانلود آهنگ علیرضا قربانی به نام بی تابی appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک http://ift.tt/2clg10n
via IFTTTدانلود آهنگ علیرضا قربانی به نام بی تابی

No comments:

Post a Comment