Wednesday, September 21, 2016

دانلود آهنگ اشوان به نام چه خوبه حالم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی اشوان به نام چه خوبه حالم با لینک مستقیم

آهنگساز : اشوان | تنظیم : سعید شمس

این آهنگ را میتوانید به همراه لینک مستقیم در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

ashvan-che-khoobe-halam

متن آهنگ اشوان به نام چه خوبه حالم

♫♫♫

اخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی
ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین
اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی
آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی
ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم
ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم
میخوام اینو همه دنیا بدونن
اونایی که عاشق نیستن دیوونن
اخ که دیگه دلم میگه تموم دنیای منی
ستاره های آسمون و واسه تو میارم زمین
اخ که تو تک ستاره ی شبای تیره و تارمی
آرزو هام تو مشتمه وقتی تومیگی با منی
ای وای باور نمیکنم که تو رو دارم
ای وای نمیدونم نباشی چیه چارم
میخوام اینو همه دنیا بدونن
اونایی که عاشق نیستن دیوونن

♫♫♫

دانلود آهنگ اشوان بنام چه خوبه حالم با لینک مستقیم

♫♫♫

ببین چه خوبه حالم ، آخه من تو رو دارم
اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم
ببین چه خوبه حالم ، آخه من تو رو دارم
اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم
اینو بدون من هر جایی که باشم
نمیشهاز تو و نگات جدا شم
نمیشه که یهلحظه بی تو سر شه
میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه
اینو بدون من هر جایی که باشم
نمیشهاز تو و نگات جدا شم
نمیشه که یهلحظه بی تو سر شه
میشه زندگیم واسه تو یه نفر شه
ببین چه خوبه حالم ، آخه من تو رو دارم
اگه یهروز تو رو نبینمت تمومه کارم
ببین چه خوبه حالم ، آخه من تو رو دارم
اخ که دیگه دلم میگه

The post دانلود آهنگ اشوان به نام چه خوبه حالم appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک http://ift.tt/2d1duIB
via IFTTTدانلود آهنگ اشوان به نام چه خوبه حالم

No comments:

Post a Comment