Tuesday, September 13, 2016

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام حس مشترک

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مجید اخشابی به نام حس مشترک با لینک مستقیم

شعر و آهنگ : مسلم چرومی | تنظیم : حسین طاهری | میکس : سعید شایان

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

majid-akhshabi-hesse-moshtarak

متن آهنگ مجید اخشابی به نام حس مشترک

♫♫♫

به دریای نگاه تو زدم تا عاشقت باشم

یکاری کن که با عشقت بتونم غرق دریا شم

به تو محتاجم و با تو قشنگه زندگی واسم

به من زندیک شو اونقدر که خودم رو با تو بشناسم

تا تو یه لحظه ازم دور میشی دلتنگی دنیامو میگیره

ببین تو دنیا واسه دیدنت کی قلبش مثل من درگیره

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی بنام حس مشترک با لینک مستقیم

♫♫♫

عبادت میکنم تو رو با عشق تو رو تو خواب و بیداریم

چقد خوبه که ما با هم یه حس مشترک داریم

جدایی از تو یک لحظه برای من میسر نیست

کنارت اینقدر آرومم از اینجا جایی بهتر نیست

تا تو یه لحظه ازم دور میشی دلتنگی دنیامو میگیره

ببین تو دنیا واسه دیدنت کی قلبش مثل من درگیره

The post دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام حس مشترک appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی | دانلود موزیک http://ift.tt/2cSEo90
via IFTTTدانلود آهنگ مجید اخشابی به نام حس مشترک

No comments:

Post a Comment