Tuesday, April 12, 2016

دانلود آهنگ امید جهان بنام یه کم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی امید جهان به نام یه کم با لینک مستقیم

شعر و ملودی : مجتبی دربیدی | تنظیم : سعید ساشا | میکس و مستر : محمد کلهر

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Omid-Jahan-Ye-Kam

متن آهنگ امید جهان به نام یه کم

نگو عاشق نمیشم با دل تو

این بار تو بگو که منو دوست داری حتی یه کم

منم حس می کنم دلم عاشق شده کم کم

چرا خبر نمی گیری تو از عاشق هردم

میشه باز بگیری تو یه کم دستای سردم

نگو عاشق نمیشم با دل تو یار نمیشم

تو فقط یه بار بگو قول میدم مغرور نمیشم

نگو عاشق نمیشم با دل تو یار نمیشم

تو فقط یه بار بگو قول میدم مغرور نمیشم

♫♫♫

دانلود آهنگ امید جهان بنام یه کم

♫♫♫

دلم از بودن با تو جز تو خسته نمیشه

دوست دارم با تو بمونم هر روز مثل همیشه

دلم از بودن با تو جز تو خسته نمیشه

دوست دارم با تو بمونم هر روز مثل همیشه

نگو عاشق نمیشم با دل تو یار نمیشم

تو فقط یه بار بگو قول میدم مغرور نمیشم

نگو عاشق نمیشم با دل تو یار نمیشم

تو فقط یه بار بگو قول میدم مغرور نمیشم

♫♫♫

تویی که راستی راستی دل ما رو می خواستی

اون حرفای قشنگت دلم و کرده آسی

تویی که راستی راستی دل ما رو می خواستی

اون حرفای قشنگت دلم و کرده آسی

نگو عاشق نمیشم با دل تو یار نمیشم

تو فقط یه بار بگو قول میدم مغرور نمیشم

نگو عاشق نمیشم با دل تو یار نمیشم

تو فقط یه بار بگو قول میدم مغرور نمیشم

این بار تو بگو که منو دوست داری حتی یه کم

منم حس می کنم دلم عاشق شده کم کم

چرا خبر نمی گیری تو از عاشق هردم

میشه باز بگیری تو یه کم دستای سردم

نگو عاشق نمیشم با دل تو یار نمیشم

تو فقط یه بار بگو قول میدم مغرور نمیشم

نگو عاشق نمیشم با دل تو یار نمیشم

تو فقط یه بار بگو قول میدم مغرور نمیشم

The post دانلود آهنگ امید جهان بنام یه کم appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1qmvu4L
via IFTTTدانلود آهنگ امید جهان بنام یه کم

No comments:

Post a Comment