Tuesday, April 12, 2016

دانلود آهنگ جعفر به نام هات کباب

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی جعفر به نام هات کباب با لینک مستقیم

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Jafar-Hot-Kabab

متن آهنگ جعفر به نام هات کباب

تو میدونستی شبیه منگام من شبیه منگام کبابارو خوردی به منم ندادی
میگن من به مامانی کبابارو رو خوردی
میگم من به مامانی مامان من کباب میخوام
کباب جا مونده تو شکم تو
دیگه ضعف کردم من باز در قابلمه رو می‌کنم باز
در قابلمه از دستم افتاد
کباب جا مونده تو شکم تو کوفت خوردمو تو شکم هضم شد
هضم شدو رن و روش عوض شد خودت بگو کی هیکلش خز شد
تو میدونستی شبیه منگام من شبیه منگام کبابارو خوردی به منم ندادی
میگن من به مامانی کبابارو رو خوردی
میگم من به مامانی مامان من کباب میخوام

♫♫♫

دانلود آهنگ جعفر به نام هات کباب

♫♫♫

کباب جا مونده تو شکم تو تو تو اما خیلی وقته نخورده کباب
کباب از کجا بیارم من الان آخه خیلی وقته نخورده کباب
کباب جا مونده تو شکم تو ای دلم عدس خورد
اضافه غذامو اقدس خورد , اضافه غذامو اقدس خورد
تو میدونستی شبیه منگام من شبیه منگام کبابارو خوردی به منم ندادی
میگن من به مامانی کبابارو رو خوردی
میگم من به مامانی مامان من کباب میخوام
مامان دلم میخواد چلو کبابه باحال
اما الان چرا میخورم نونو پنیرو با ماست
دلم الان قیمه خواست کنارشم نونو ماست
کوفت با چی بخورم غذامو کو قاشقم
چنگالمو بده خواهشن نذار یهو پا بشم
بیت بای حمید صفت هر کی ام گفته دریک خاک تو سرش

The post دانلود آهنگ جعفر به نام هات کباب appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1VQAmLc
via IFTTTدانلود آهنگ جعفر به نام هات کباب

No comments:

Post a Comment