Wednesday, April 20, 2016

دانلود آهنگ احمد سلو به نام تار مو

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی احمد سلو به نام تار مو با لینک مستقیم

تنظیم : حسن بابامحمودی | ملودی : احمد سلو | گیتار : مجید جوان

این آهنگ را میتوانید به همراه لینک مستقیم در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Ahmad-Solo-Tare-Moo

متن آهنگ احمد سلو به نام تار مو

باز صدای ساز چشای باز نمیگم دیگه با من بساز

باز به زیر ماه صدای پا زندگی نبود به کام ما

کم نبوده غم کنار هم یکی دیگه نشست جای من

اون چه ساده رفت دوباره رفت تموم کرد عشقمون و با یه حرف

اونی که توی قاب عکس پلومه واسه من تمومه

دیگه حرفشم نزن بریدم عاشقم نبوده میره

با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشق موون

اونی که توی قاب عکس پلومه واسه من تمومه

دیگه حرفشم نزن بریدم عاشقم نبوده میره

با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشق موون

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام تار مو با لینک مستقیم

♫♫♫

من پشت تو شبیه کوه کم نشد از سرت یه تار مو

تو یه عشق – دوباره خاک نشسته روی عکس توی قاب

شکستم و میگم که هی دوباره بغض تو گلوم گرفت

اشک رو گونه هام تو موندی پام اسم تو بود تو عاشقونه هام

اونی که توی قاب عکس پلومه عاشقم نبود

با غریبه رفت پیش من نموند

اونی که توی قاب عکس پلومه واسه من تمومه

دیگه حرفشم نزن بریدم عاشقم نبوده میره

با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشق مووون

اونی که توی قاب عکس پلومه واسه من تمومه

دیگه حرفشم نزن بریدم عاشقم نبوده میره

با غریبه دیدمش اون واسه من حرومه عشق مووون

The post دانلود آهنگ احمد سلو به نام تار مو appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1qE4uOi
via IFTTTدانلود آهنگ احمد سلو به نام تار مو

No comments:

Post a Comment