Friday, April 29, 2016

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام فصل اقاقی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مجید اخشابی به نام فصل اقاقی با لینک مستقیم

آهنگساز و تنظیم : مجید اخشابی | ترانه سرا : مونا برزویی

این آهنگ را میتوانید به همراه لینک مستقیم در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Majid-Akhshabi-Fasle-Aghaghi

متن آهنگ مجید اخشابی به نام فصل اقاقی

ارابه های طوفانو بشکن
تا شاپرکها آسوده رد شن
  دستات یه دعوت چشمات یه دنیا
 از تو نوازش از من تماشا
گفتم که بنشین شب سرد وسخته
 گفتی نشستن مرگ درخته
گفتم که از تو چی مونده باقی
گفتی شمیم فصل اقاقی
—-

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام فصل اقاقی

—–
میگرده دورت باد پریشون
هی شونه هاتو میبوسه بارون
تو اون اتفاق دم آخری
 که دستامو میگیری و می بری
میای با آیینه نجاتم بدی
یه پرواز برفی رو یادم بدی
غزال قلب من گرفتار تو
 تشنه چشمه های دیدار تو
منو صدا کردی و پیدا شدم
خاطره آبی دریا شدم

The post دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام فصل اقاقی appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1NGry9r
via IFTTTدانلود آهنگ مجید اخشابی به نام فصل اقاقی

No comments:

Post a Comment