Thursday, April 7, 2016

دانلود آهنگ علی پورصائب به نام باران تویی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی پورصائب به نام باران تویی با لینک مستقیم

ترانه : احسان حائری | آهنگساز : چارتار | تنظیم مجدد : اشکان آزاد

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Ali-Poor-Saeb-Baran-Toei

متن آهنگ علی پورصائب به نام باران تویی

♫♫♫

از آسمانم ماتم ببارد هراسه بی تو ماندنم ادامه دارد
نمینویسم ترانه بی تو چگونه پر کشد خیاله واژه بی تو
به لب رسیده جان کجایی کجایی که برده طاقتم جدایی
باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که بی مه تو من هوایه پر زدن ندارم
باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم

♫♫♫

دانلود آهنگ علی پورصائب به نام باران تویی

♫♫♫

مگر ندانی چو از تو دورم بیراهه ای خموشو تار بی عبورم
نمیتوانم دگر برویم که من اسیر این خزانه توو به توویم
به لب رسیده جان کجایی کجایی رهی نمانده تا رهایی
باران تویی به خاک من بزن باز آ ببینی که بی مه تو من هوایه پر زدن ندارم
باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم
باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که بی مه تو من هوایه پر زدن ندارم
باران تویی به خاک من بزن باز آ ببین که در ره تو من نفس بریده در گذارم

♫♫♫

The post دانلود آهنگ علی پورصائب به نام باران تویی appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1SRZkHU
via IFTTTدانلود آهنگ علی پورصائب به نام باران تویی

No comments:

Post a Comment