Wednesday, May 25, 2016

دانلود آهنگ افشین آذری به نام نگار

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی افشین آذری به نام نگار با لینک مستقیم

ترانه : مجتبی شریف | ملودی ، پیانو و تنظیم : افشین آذری | میکس و مستر : احسان جوادی

این آهنگ را میتوانید به همراه لینک مستقیم در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Afshin-Azari-Negar

متن آهنگ افشین آذری به نام نگار

اینجا غریبم کجایی کجایی امون از غم این جدایی جدایی

من اینجا غریبم کجایی کجایی امون از غم این جدایی جدایی

غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست همه رفتن و هیچکس دلدار من نیست

من و خونه و بی تو یه بغل درد کسی فکر این حال و احوال من نیست

من اینجا رو بی تو نمی خوام نمی خوام یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام

تو رفتی نگاهای مردم عوض شد با هیچکس به غیر از خودت راه نمیام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام نگار با لینک مستقیم

♫♫♫♫♫♫

دارم دل از زندگی می برم دارم مثل بارون زمین می خورم

خبر داری این روزا بی تو کجا چجوری دارم زندگی می کنم

نگار سیه چشم من جات همیشه تو قلبیه که داغ چشمات و داره

نمک میزنه زخم تو این اتاقی که هر شب تب خاطرات با تو داره

من اینجا رو بی تو نمی خوام نمی خوام یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام

تو رفتی نگاهای مردم عوض شد با هیچکس به غیر از خودت راه نمیام

The post دانلود آهنگ افشین آذری به نام نگار appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1ONxwAL
via IFTTTدانلود آهنگ افشین آذری به نام نگار

No comments:

Post a Comment