Friday, May 20, 2016

دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام نیمه گمشده

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی مجید اخشابی به نام نیمه گمشده با لینک مستقیم

آهنگساز : مجید اخشابی | ترانه سرا : اسحاق انور | میکس و مستر : علی پورمقدم

این آهنگ را میتوانید به همراه لینک مستقیم در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Majid-Akhshabi-Nime-Gomshode

متن آهنگ مجید اخشابی به نام نیمه گمشده

لحظه دیدارت، عاشقی معنا شد
تپش قلبم گفت، خودشه پیدا شد
خونه تنهایی، پر شد از خوشبختی
با تو امروز من، عاشق فردا شد
عطر دوست داشتن رو، از نگاهت چیدم
طعم من شیرین شد، رنگ من زیبا شد
تو شروع شادی و لحظه پایان غمی
نیمه گم شده من، نه زیادی نه کمی
تو نگاهت به تموم آرزوهام می‌رسم
یه فرشته از بهشتی که تو سرنوشتمی
تو فقط لیلی باش، دل مجنون با من

دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به نام نیمه گمشده با لینک مستقیم

گذر از این هفت خان، سخت و آسون با من
لحظه‌های شادی همشون مال تو
غم اگر پیدا شد، تو نترس اون با من
دست تقدیرت رو، بده به دست من
رد بشیم از دنیا، برسیم هر جا شد
پاکی این عشقو، آسمون تضمین کرد
دست گرم خورشید، سایه‌بون ما شد
تو شروع شادی و لحظه پایان غمی
نیمه گم شده ی من، نه زیادی نه کمی
تو نگاهت به تموم آرزوهام می‌رسم
یه فرشته از بهشتی که تو سرنوشتمی

The post دانلود آهنگ مجید اخشابی به نام نیمه گمشده appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1NCy0ih
via IFTTTدانلود آهنگ مجید اخشابی به نام نیمه گمشده

No comments:

Post a Comment