Wednesday, May 18, 2016

دانلود آهنگ علی جهانیان به نام احساسمو آسون نگیر

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علی جهانیان به نام احساسمو آسون نگیر با لینک مستقیم

ترانه سرا : علی جهانیان | آهنگساز و تنظیم : سروش کاظمی

این آهنگ را میتوانید به همراه لینک مستقیم در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Ali-Jahanian-Ehsasamo-Asoon-Nagir

متن آهنگ علی جهانیان به نام احساسمو آسون نگیر

درگیر لحظه هامم تو خاطرات با تو

پژمردم و تن من گم کرده بوسه هاتو

دنیا به چشم من یک بوم خوش اب و رنگه

این رنگ ها فقط با لبخند تو قشنگه

دوست دارم احساسمو آسون نگیر

حتی تو رویا دستمو آروم بگیر

دوست دارم احساسمو آسون نگیر

حتی تو رویا دستمو آروم بگیر

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید علی جهانیان به نام احساسمو آسون نگیر با لینک مستقیم

♫♫♫♫♫♫

درگیر لحظه هاتم احساستو عوض کن

نزار بی تو بمونم بیا به من کمک کن

درگیر لحظه هاتم که ارامش محضه

از قلب تو تا قلبم پره لحظه به لحظه

دوست دارم احساسمو آسون نگیر

حتی تو رویا دستمو آروم بگیر

دوست دارم احساسمو آسون نگیر

حتی تو رویا دستمو آروم بگیر

The post دانلود آهنگ علی جهانیان به نام احساسمو آسون نگیر appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1NyEw9C
via IFTTTدانلود آهنگ علی جهانیان به نام احساسمو آسون نگیر

No comments:

Post a Comment