Saturday, May 28, 2016

دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گفته بودم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی میلاد بابایی به نام گفته بودم با لینک مستقیم

ترانه سرا : نیما جعفری | آهنگساز : میلاد بابایی | تنظیم : ایمان تیموریان

این آهنگ را میتوانید به همراه لینک مستقیم در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Milad-Babaei-Gofte-Boodam

متن آهنگ میلاد بابایی بنام گفته بودم

کسی که روبروته، توو عمقِ فریادش سکوته
تمومِ خاطراتت، شنیدم خیلی وقته آرزوته
من که گفته بودم، میری و برمیگردی
من که گفته بودم،  تو امّا گوش نکردی
که یه روز میرسی به دادِ من امّا واسه حالِ من، دیره
یکی دیگه داره پیشِ من توو نبودت جاتو میگیره
یه روز میرسی به دادِ من امّا واسه حالِ من، دیره
یکی دیگه داره پیشِ من توو نبودت جاتو میگیره

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام گفته بودم با لینک مستقیم

♫♫♫

من خیلی خونسردم، امّا واسه تو طبیعی نیست
خیلی فرق کردم، امّا واسه تو طبیعی نیست
حالا تو بازنده، بدون آینده، من میرم با خنده

امّا واسه تو طبیعی نیست

یه روز میرسی به دادِ من امّا واسه حالِ من دیره
یکی دیگه داره پیشِ من توو نبودت جاتو
یه روز میرسی به دادِ من امّا واسه حالِ من دیره
یکی دیگه داره پیشِ من توو نبودت جاتو
میگیره

The post دانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گفته بودم appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1qSdbUW
via IFTTTدانلود آهنگ میلاد بابایی به نام گفته بودم

No comments:

Post a Comment