Wednesday, May 25, 2016

دانلود آهنگ فرهاد برنجان به نام ماهک

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی فرهاد برنجان به نام ماهک با لینک مستقیم

ترانه سرا و آهنگساز : فرهاد برنجان | میکس و مستر : مجید رضازاده

این آهنگ را میتوانید به همراه لینک مستقیم در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Farhad-Berenjan-Maahak

متن آهنگ فرهاد برنجان به نام ماهک

بازم نیمه شبه دلم چه بی تابه دوباره تا سحر بی تو نمی خوابه

آسمون می دونه دلم تو این شبها توی خاطره ی اون شبه مهتابه

دوباره آسمون ستاره بارونه شب ۱۴ ماه نگاش چه خندونه

آسمون تا سپیده نقره می پاشه شبی که لیلی هم مهمون مجنونه

بیا تا تو هم دوباره ماهک من باش تو آسمون من همیشه روشن باش

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید فرهاد برنجان به نام ماهک با لینک مستقیم

♫♫♫

آسمون آسمون دل من گله داره آخه ماه من از شب هام چرا فاصله داره

آسمون تو بگو اگه چاره ای داره تا ابد دل بی تابم طاغت نمیاره

نمی دونم کجا باید خبر از تو بگیرم تو کجایی منه عاشق بدون تو می میرم

بیا تا تو هم دوباره ماهک من باش تو آسمون من همیشه روشن باش

♫♫♫

بازم نیمه شبه دلم چه بی تابه دویاره تا سحر بی تو نمی خوابه

آسمون میدونه دلم تو این شبها توی خاطره ی اون شبه مهتابه

دوباره آسمون ستاره بارونه شب ۱۴ ماه نگاش چه خندونه

آسمون تا سپیده نقره می پاشه شبی که لیلی هم مهمون مجنونه

بیا تا تو هم دوباره ماهک من باش تو آسمون من همیشه روشن باش

The post دانلود آهنگ فرهاد برنجان به نام ماهک appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1TDZhQz
via IFTTTدانلود آهنگ فرهاد برنجان به نام ماهک

No comments:

Post a Comment