Monday, May 23, 2016

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوست دارمت

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی میثم ابراهیمی به نام دوست دارمت با لینک مستقیم

آهنگساز : یوسف زمانی | ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی | تنظیم : پازل باند

این آهنگ را میتوانید به همراه لینک مستقیم در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Meisam-Ebrahimi-Doost-Daramet

متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوست دارمت

دنیا دنیا دنیا دوست دارم تو رو دوست دارم

عزیز جونم عاشقت می مونم

نمی گی اما تو هم بی حس نیستی می دونم

دنیا دنیا دنیادنیامی جلو چشمامی

تو مهربونم قدرت و می دونم

تو خواب و رویا همیشه با تو , تو بارونم

کم کم کم کم قلبم میره

بیشتر از بیشتر قلبم درگیره

اندازه ستاره ها دوست دارمت

مثل خود خدا دوست دارمت

کم کم کم کم قلبم میره

بیشتر از بیشتر قلبم درگیره

اندازه ستاره ها دوست دارمت

مثل خود خدا دوست دارمت

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوست دارمت با لینک مستقیم

♫♫♫

دنیا دنیا دنیا تنهام و تو رو می خوام و

کسی غیر از تو جاش توی قلبم نیست

توام می دونی تموم احساس من کم نیست

دنیا دنیا دنیا کوچیکه همون وقتی که

باهات راه می رم دستت و می گیرم

من برات می میرم دوست دارم مثل خودمی

کم کم کم کم قلبم میره

بیشتر از بیشتر قلبم درگیره

اندازه ستاره ها دوست دارمت

مثل خود خدا دوست دارمت

کم کم کم کم قلبم میره

بیشتر از بیشتر قلبم درگیره

اندازه ستاره ها دوست دارمت

مثل خود خدا دوست دارمت

The post دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوست دارمت appeared first on دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ ایرانی http://ift.tt/1WdrfGf
via IFTTTدانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام دوست دارمت

No comments:

Post a Comment