Thursday, January 14, 2016

دانلود آهنگ اردلان طعمه به نام پای تو وایسادم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی اردلان طعمه به نام پای تو وایسادم با لینک مستقیم

ترانه این آهنگ از اردلان طعمه | میکس و مستر از Hakim Rachek میباشد

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

ardalan-tomeh-paye-to-vaysadam

متن و ترانه آهنگ اردلان طعمه به نام پای تو وایسادم

——————————————————————-

پای تو وایسادم ، تو داری لج میکنی باز بامن
میدی آزارم وقتی که میدونی به تو نیاز دارم
پای تو وایسادم ولی تو داری لج میکنی باز با من
میدی آزارم وقتی که میدونی به تو نیاز دارم
♫♫♫ دیگه باشی یا نباشی اصن مهم نیست
زندگیم بی تو پاشید از هم
هیچوقت نبودم راضی ازت ، دیگه حرفی از اینکه هنو دوسم داری نزن
♫♫♫
بزن خراب کن هرچی ساختیمو
خب انتخاب کن ، هرکی خواستی رو
اصن یه شب فرار کن پیش هرکی خواستی برو اصن هرکار خواستی بکن
باز اشتباه کن ، دیگه اصن ازم حسابتو سوا کن
منم از همین الان قول میدم نیام دیگه سراغت
هرچی داشت میشد ، حتی از دوری تو اگه اردی داشت میمرد
♫♫♫
میگی امشب چته بازم بالشت خیسه
گله دارم ، دله پارم نشد آخر گره باز از کارش
که بی خبری الان از حالش
با صد خواهش ، دستاتو گرفتم جلو صد تا چشم
ولی باز از فردا همه حرفا زشت
دعوا ، بحثا ، کش میومد هر بار
عشق نبود
اگه بود یه طرفه بود و شبا زیر چشم کبود
که یهو تو تکستش نوشت تموم به اسمش قسم تو قلبم چیزی بجز عشقش نبود
به من یهو شد حسش تموم
ولی وقتی رفت باور کردم که هیچ جای دیگه ای مثلش نبود
♫♫♫
دیگه باشی یا نباشی اصن مهم نیست
زندگیم پاشید از هم
هیچوقت نبودم راضی ازت ، دیگه حرفی از اینکه هنو دوسم داری نزن
♫♫♫

The post دانلود آهنگ اردلان طعمه به نام پای تو وایسادم appeared first on دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی http://ift.tt/1Kfulj6
via IFTTTدانلود آهنگ اردلان طعمه به نام پای تو وایسادم

No comments:

Post a Comment