Sunday, January 24, 2016

دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار به نام لعنت به هردوتاتون

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی علیرضا روزگار به نام لعنت به هردوتاتون با لینک مستقیم

تنظیم ، میکس و مستر امیر علی روزگار | همخوان امیر علی روزگار

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین و متن ترانه در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

alireza-amirali-roozegar-lanat-behardotatoon

متن آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار به نام لعنت به هردوتاتون

لعنت به این زمستون لعنت به برف و بارون
لعنت به هرچی خوبه برای تو برا اون
لعنت به هر دوتاتون تورو دیدم من با اون
تو برف قدم میزدید تو لیلی و اون مجنون

♫♫♫
لعنت به تو که دنیامو سوزوندی
لعنت به تو که پای من نموندی
تو این هوای سرد دارم میسوزم
آخه چرا عاشقتم هنوزم
تو این هوا که مه گرفته رامو
با این سکوت کی میشنوه صدامو
لعنت به این حال و هوای داغون
لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون

♫♫♫
شبای سرد بی تو پر از هوای مرگه
سهم تو عشق بازی قسمت من تگرگه
تمومه این تنم شد زخمی بادو بارون
شکستن غرورم شد سهمم از زمستون

♫♫♫
لعنت به تو که دنیامو سوزوندی
لعنت به تو که پای من نموندی
تو این هوای سرد دارم میسوزم
آخه چرا عاشقتم هنوزم
تو این هوا که مه گرفته رامو
با این سکوت کی میشنوه صدامو
لعنت به این حال و هوای داغون
لعنت به تو لعنت به هر دوتاتون

The post دانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار به نام لعنت به هردوتاتون appeared first on دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی http://ift.tt/1WGlZIk
via IFTTTدانلود آهنگ امیر علی و علیرضا روزگار به نام لعنت به هردوتاتون

No comments:

Post a Comment