Sunday, January 17, 2016

دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام فیلم ، سیگار ، خواب

دانلود آهنگ جدید ، شنیدنی و عاشقانه امیر عظیمی به نام فیلم ، سیگار ، خواب با لینک مستقیم

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین و متن ترانه در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

mohsen-chavoshi-afsar

متن آهنگ امیر عظیمی به نام فیلم ، سیگار ، خواب

زندگى یعنى از همین جاها
قصه ى عاشقى رو یادم داد
من یه عمرى و عاشقش بودم
پس چرا یاد من نمى اُفتاد

زندگى یعنى بى قرارى ها
تو روزاى باورِ سختى
یعنى با من که باشه خوشحالم
این یعنى حسِ خوب خوشبختى

زندگى یعنى عاشقش بودن
با همین حس و حال معمولى
توى این خونه زندگى کردن
فیلم وسیگار و خواب و بى پولى

منم و دل خوشىِ این روزا
با کتاباى شعرم و سازم
تو قماری که باخت با من بود
من خودم زندگیم و میسازم

آسمون واقعا پر از ابره
اسمون واقعا هنوز شاده
زندگى شکل یه فروپاشى
عشق اون کودتاى مرداده

زندگى یعنى عاشقش بودن
با همین حس و حال معمولى
توى این خونه زندگى کردن
فیلم و سیگار و خواب و بى پولی

The post دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام فیلم ، سیگار ، خواب appeared first on دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی http://ift.tt/1Pzxb40
via IFTTTدانلود آهنگ امیر عظیمی به نام فیلم ، سیگار ، خواب

No comments:

Post a Comment