Wednesday, January 27, 2016

دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام بغض

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی پویا بیاتی به نام بغض با لینک مستقیم

ترانه از نادر و ناصر نامدار | تنظیم مهدی خیرخواهی

این آهنگ را میتوانید به همراه متن و پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

pooya-bayati-boghz

متن آهنگ پویا بیاتی به نام بغض

♫♫♫

یه بار صدا کن اسمم و بذار صدات و بشنوم

تا کی باید از این و اون خاطره هات و بشنوم

غرورم از نگاه تو برام بدون مکث نیست

قبول کن که سهم من فقط یه قاب عکس نیست

بیا جاودانه کن خوابای آسمونیم و

بهونه کرده دل من بابای آسمونیمو

وقتی که بغضم می گیره حس می کنم پیش منی

♫♫♫

دلم پره از یه بغل درد دل نگفتنی

قسمت بغض کوچه و هوات همین حوالیه

اما تو روزگار من جای تو خیلی خالیه

حس می کنم گاهی شبا منو بهونه می کنی

غرق نوازشت میشم موهام و شونه می کنی

وقتی که بغضم می گیره حس می کنم پیش منی

دلم پره از یه بغل درد دل نگفتنی

قسمت بغض کوچه و هوات همین حوالیه

اما تو روزگار من جای تو خیلی خالیه

The post دانلود آهنگ پویا بیاتی به نام بغض appeared first on دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی http://ift.tt/1KFgAdA
via IFTTTدانلود آهنگ پویا بیاتی به نام بغض

No comments:

Post a Comment