Saturday, January 30, 2016

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام من بی تو

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی سینا شعبانخانی به نام من بی تو با لینک مستقیم

ترانه و ملودی سینا شعبانخانی | تنظیم ، میکس و مستر : حامد برادران

این آهنگ را میتوانید همراه پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Sina-Shabankhani-man-bi-to

متن آهنگ سینا شعبانخانی به نام من بی تو

♫♫♫

من بی تو دنیام جهنمه

من بی تو حرفام پر از غمه

من بی تو دردام قدر دریاست

من بی تو اشکام میریزه

خاطرت واسم عزیزه

من بی تو دردام قدر دریاست

من بی طاغت ندارم بیا

من بی تو یک بی قرارم بیا

من بی تو آرامشی و قراری توی دلم ندارم بیا

من بی تو طاغت ندارم بیا

♫♫♫

من بی تو یک بی قرارم بیا

من تو طاغت ندارم چشم انتظارم یه بی قرارم بیا

عاشق تر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشق ترین

عاشق تر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشق ترین

♫♫♫

من بی تو دنیام دنیام جهنمه

من بی تو حرفام پر از غمه

من بی تو دردام قدر دریاست

من بی تو اشکام میریزه

خاطرت واسم عزیزه

من بی تو دردام قدر دریاست

من بی طاغت ندارم بیا

من بی تو یک بی قرارم بیا

من بی تو آرامشی و قراری توی دلم ندارم بیا

من بی تو طاغت ندارم بیا

من بی تو یک بی قرارم بیا

من تو طاغت ندارم چشم انتظارم یه بی قرارم بیا

عاشق تر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشق ترین

عاشق تر از من رو زمین پیدا نمیشه نازنین

دیوونگی کن تا که من دیوونه شم عاشق ترین

♫♫♫

The post دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام من بی تو appeared first on دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی http://ift.tt/1VwMaA0
via IFTTTدانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام من بی تو

No comments:

Post a Comment