Monday, January 18, 2016

دانلود آهنگ ساسی مانکن و ملانی به نام منو ندید

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی ساسی مانکن به نام منو ندید با لینک مستقیم

همخوان ملانی | متن آهنگ در ادامه مطلب موجود میباشد

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Sasy-Mankan-Melani-Mano-Nadid

متن آهنگ ساسی مانکن و ملانی به نام منو ندید

♫♫♫

منو ندید چه ساده باهام بد شد
از دستم ناراحت شد
من خواستم بمونه نشد

اون ندید که چشام خیسه و رفت الان نیستش
بدون تو همیشه پاییزه

بازم به من نگاه نکرد و رفت
یه غریبه دستشو گرفتو خوشحال بود
چی شد حرفامون

چشای غریبه هولش کرد
اون رفت و زیر قولش زد
دلم بازم تنها موند

♫♫♫

چشات بی رحمه
شاید اونجوری که میخواست نبودم
اون میدونست که من خیلی حسودم
عاشق یکی بود که من نبودم

اون ندید که چشام خیسه و رفت الان نیستش
بدون تو همیشه پاییزه

♫♫♫

بازم به من نگاه نکرد و رفت
یه غریبه دستشو گرفتو خوشحال بود
چی شد حرفامون

چشای غریبه هولش کرد
اون رفت و زیر قولش زد
دلم بازم تنها موند

♫♫♫

The post دانلود آهنگ ساسی مانکن و ملانی به نام منو ندید appeared first on دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی http://ift.tt/1JcNozB
via IFTTTدانلود آهنگ ساسی مانکن و ملانی به نام منو ندید

No comments:

Post a Comment