Monday, January 25, 2016

دانلود آهنگ افشین آذری به نام من یا تو

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی افشین آذری به نام من یا تو با لینک مستقیم

تنظیم حامد همتی | میکس و مستر احسان جوادی | متن مجتبی شریف

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Afshin-Azari-man-ya-to

متن آهنگ افشین آذری به نام من یا تو

♫♫♫

من یا تو بگو کی نامرده

من یا تو بگو کی تو زرده
من یا تو بی غمو بی درده من یا تو
من یا تو بگو کی نامرده من یا تو اون نگاهش سرده
من یا تو پشت به حرفاش کرده من یا تو
فکر کن نباشی از من جدا شی
فکر کن بتونم من بی تو بمونم
فکر کن نباشی چشمام نباره
فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره

♫♫♫

تو عشقمو شوخی گرفتی
که حواست به چشام نیست
فرقی نداره واسه ی تو میدونم
هیشکی اندازه ی تو
توو لحظه هام نیست
من یا تو بگو کی نامرده من یا تو
اون نگاهش سرده من یا تو

♫♫♫

پشت به حرفاش کرده من یا تو
فکر کن نباشی از من جدا شی
فکر کن بتونم من بی تو بمونم
فکر کن نباشی چشمام نباره
فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره
تو عشقمو شوخی گرفتی
که حواست به چشام نیست

♫♫♫

فرقی نداره واسه ی تو میدونم
هیشکی اندازه ی تو
توو لحظه هام نیست من یا تو بگو کی نامرده من یا تو
اون نگاهش سرده من یا تو پشت به حرفاش کرده من یا تو
فکر کن نباشی از من جدا شی فکر کن بتونم من بی تو بمونم
فکر کن نباشی چشمام نباره
فکر کن بتونم فکر کن غم بذاره

♫♫♫

The post دانلود آهنگ افشین آذری به نام من یا تو appeared first on دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی http://ift.tt/1PwU663
via IFTTTدانلود آهنگ افشین آذری به نام من یا تو

No comments:

Post a Comment