Sunday, January 24, 2016

دانلود آهنگ افشین آذری به نام عشقم

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی افشین آذری به نام عشقم با لینک مستقیم

تنظیم حامد همتی | میکس و مستر احسان جوادی | ترانه و ملودی افشین آذری

این آهنگ را میتوانید به همراه پخش آنلاین و متن ترانه در سایت موزیک ایرانی دانلود کنید

Afshin-Azari-Eshgham

متن آهنگ افشین آذری به نام عشقم

به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم
به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم
دوست دارم دوست دارم

♫♫♫

تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لبه تو نیارم
دوست دارم دوست دارم تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لبه تو نیارم
به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم دلم رو به تو دادم

♫♫♫

به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
کنار تو همیشه من خوشحالو شادم
به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
کنار تو همیشه من خوشحالو شادم
دوست دارم دوست دارم
تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لبه تو نیارم

♫♫♫

دوست دارم دوست دارم
تویی عشقم تویی یارم
قول میدم که جز خنده رو لبه تو نیارم
به جز تو تویه دنیا هیچ کسیو ندارم
چقد خوبه که حالا دلم رو به تو دادم
دلم رو به تو دادم

The post دانلود آهنگ افشین آذری به نام عشقم appeared first on دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی.



from دانلود آهنگ جدید در موزیک ایرانی http://ift.tt/1ZVR2VQ
via IFTTTدانلود آهنگ افشین آذری به نام عشقم

No comments:

Post a Comment